Kanske är det här med ”Om” lite i värsta laget på en blogg som bara, endast och helt uteslutande handlar om mina tankar och funderingar, men jag är ju inte den som är den, utan tycker att alla borde få en större bit Kaka. Så, mer Kaka åt alla:

Ida heter jag om du frågar familjen, Sudden heter jag om du frågar kompisar och kompisars föräldrar, Dutten heter jag om du frågar Sockerapas mormor. Jag är äldre än jag ser ut, och pratar ofta och gärna om hur det är ”nu när man inte är 20 längre”.

Jag är born and raised på Hammarö, men är nu iskall Karlstadsbo. Lever och frodas här med en karl och en liten Drutt som kom till världen i slutet av september 2011. Skriver i princip inget om Druttan här, men vill man läsa om henne så får man hojta till så får man troligtvis lösenordet till den låsta Druttbloggen.

Jag har varit fullärd bloggare i några år, men kan fortfarande publicera ogenomlästa, felstavade inlägg utan att blinka. Jag är dessutom en jävel på att vicka på näsan och strike an Elvisläpp. Jag gillar bearnaisesås, jordgubbar och doften av nyklippt gräs, men jag gillar varken clowner, tomtar eller senap.

När jag inte bloggar så pluggar jag till förskolelärare vid Karlstads Universitet, och när jag inte pluggar så dricker jag öl, breakedansar (alternativt discodansar) och sjunger Allsång, Lips eller karaoke. Alla ska vara med, hellre än bra, är parollen i mitt hem, och det brukar locka fram toner ur de mest inbitna, tystlåtna nördarna som hittat till min soffa!

Kändisval

Nästan alla par har en mer eller
mindre seriös överenskommelse om vilken kändis man får ligga med OM man skulle få den otrolig chansen. Jag är nyfiken på vem DU och din partner får gå loss på om tillfälle skulle ges.

Min Erik har valt Liz Hurley


Jag velade fram och tillbaka och visste inte vem jag skulle välja i denna viktiga fråga. Jag gick igenom såväl Brad Pitt, Björn Kjellman och funderade även på Felix Herngren en stund. Men så kom jag på det. Det var inte Johnny Depp, även om han är galet sexig som pirat. Jag valde en mer i min ålder, som jag suktat lite i hemlighet år i ca 10 år. Justin Timberlake! När jag gick i högstadiet låg inte N Sync lika högt upp på min lista som Backstreet Boys och Five, men de fanns där och jag köpte åtminstone en skiva. I gymnasiet ägnade jag mig inte ett ögonkast åt Justin, och när Lina lyckligt berättade att hon köpt hann skiva va jag inte imponerad. Men nu när han gjort comeback (eller ja, det vet jag inte han kasnke alltid vart med utan att jag märkt det?) nu är han en riktig liten läckerbit.
image129


Berätta nu vem du har/skulle kunna tänka dig att välja!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Persbrandt!!!

2008-04-14 @ 14:11:01
Postat av: Kajsa

hmm, vi har aldrig diskuterat det där. jag skulle säkert bli sjukt besatt av personen min pojkvän skulle välja och försöka göra allt för att likna henne, hahaha! men oj, vem skulle jag välja? jag tycker dominic purcell i prison break är riktigt riktigt het. han vore nog mitt val faktiskt. men brad pitt skulle ligga som god tvåa :D

2008-04-14 @ 16:08:21
Postat av: apan

hm...jaru. svensk: michael nyqvist, utländsk: Leo di caprio. Eller depp. nej, leo.

2008-04-14 @ 20:21:20
URL: http://sugarmonkey.blogg.se
Postat av: Palle

Scarlet Johansen eller Johnny Depp, kan inte välja :P

2008-04-15 @ 03:21:18
Postat av: Emma

Jag skulle lätt välja Josh Hartnett :P Eftersom Jim inte läser den här bloggen så han får inte välja na na nanaa na na naa

2008-04-16 @ 08:37:17
URL: http://ladychampagne.blogg.se
Postat av: Fanny

Vet att Nicke utan att tveka skulle välja Jessica Alba, jag själv vet dock inte... Finns förmånga att välja på...

2008-04-16 @ 14:56:07
Postat av: Kaka

Lisa: haha, ja det borde jag väntat mig! Henrik då?

Kajsa: Mujo, det är lite så det känns, men jag försöker tänka på att hon börjar bli gammal, och sådär. (gah, jag kommer aldrig va så snygg när jag är 40+!)

apan: hihi, I knew it! Leo i dott hjärta.

Palle: Jonas då? Vem väljer han? Samma? ;)

Emma: josh är söt så länge han inte ler.. det har jag alltid tyckt. Fast nja nje.. you can have him ;)

Fanny: Du måste väl ha NÅGON? Jag tänker mig att du skulle kunnat valt Heath Ledger. Men det går ju inte nu =/

2008-04-16 @ 21:00:51
URL: http://simkaka.blogg.se
Postat av: Lisa

Henrik väljer Kathrine Heigl (stava?), Izzie i Grey's anatomy.

2008-04-16 @ 21:51:24
Postat av: Evelina

Oj verkligen en bra fråga :D Per han har ingen aning alls han, kunde iaf inte komma på nån nu. För min del så.. ehm.. Manlig hade jag nog valt Alan Rickman. Kvinnlig hade jag nog valt Gwen Stefani, fast med lite större bröst. :D

2008-04-16 @ 23:58:25
URL: http://blogg.aftonbladet.se/1338

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hits