Kanske är det här med ”Om” lite i värsta laget på en blogg som bara, endast och helt uteslutande handlar om mina tankar och funderingar, men jag är ju inte den som är den, utan tycker att alla borde få en större bit Kaka. Så, mer Kaka åt alla:

Ida heter jag om du frågar familjen, Sudden heter jag om du frågar kompisar och kompisars föräldrar, Dutten heter jag om du frågar Sockerapas mormor. Jag är äldre än jag ser ut, och pratar ofta och gärna om hur det är ”nu när man inte är 20 längre”.

Jag är born and raised på Hammarö, men är nu iskall Karlstadsbo. Lever och frodas här med en karl och en liten Drutt som kom till världen i slutet av september 2011. Skriver i princip inget om Druttan här, men vill man läsa om henne så får man hojta till så får man troligtvis lösenordet till den låsta Druttbloggen.

Jag har varit fullärd bloggare i några år, men kan fortfarande publicera ogenomlästa, felstavade inlägg utan att blinka. Jag är dessutom en jävel på att vicka på näsan och strike an Elvisläpp. Jag gillar bearnaisesås, jordgubbar och doften av nyklippt gräs, men jag gillar varken clowner, tomtar eller senap.

När jag inte bloggar så pluggar jag till förskolelärare vid Karlstads Universitet, och när jag inte pluggar så dricker jag öl, breakedansar (alternativt discodansar) och sjunger Allsång, Lips eller karaoke. Alla ska vara med, hellre än bra, är parollen i mitt hem, och det brukar locka fram toner ur de mest inbitna, tystlåtna nördarna som hittat till min soffa!

Kommentarer

Ska försöka att fr.o.m. ikväll bli bättre på att hantera kommentarer. Jag svarar på de flesta, på min egen sida. Jättebra och smidigt för mig själv, inte lika kul för den som frågat/undrat ngt att hålla koll på om jag svarat. Alltså ska jag följa Evelinas exempel och skriva svaret både i min blogg (för nyfikna läsare), och i personen i frågas blogg(har du ingen blogg så får du stå ut). Ska prova ett tag och se om jag pallar. Jag är ju faktiskt ganska lat.




Jag har redan lite ångest. Jag kanske struntar i det.

Kommentarer

Postat av: Evelina

yay ;D



hehe tackar att jag får välja själv ;D nej då men jag väntar på att du gjort en längre bedömning av det hela. :)

2008-11-13 @ 21:21:18
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Anonym

Godnatt på dig! :)

2008-11-13 @ 21:26:01
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: apan

höhö, nääää...fan dä gör aldrig jag...ehum..

2008-11-13 @ 21:34:58
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Räv

Det är inte the way to go :p svara som vanligt folk :P

2008-11-13 @ 21:59:57
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Palle

Du behöver inte göra så på mina kommentarer, föredrar att gå in här och kolla. Blir så förvirrad annars :P

2008-11-13 @ 22:05:42
Postat av: Evelina

Nu är du utmanad, bara för att vara störig ;D

2008-11-14 @ 08:18:03
URL: http://lifeofeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hits