Kanske är det här med ”Om” lite i värsta laget på en blogg som bara, endast och helt uteslutande handlar om mina tankar och funderingar, men jag är ju inte den som är den, utan tycker att alla borde få en större bit Kaka. Så, mer Kaka åt alla:

Ida heter jag om du frågar familjen, Sudden heter jag om du frågar kompisar och kompisars föräldrar, Dutten heter jag om du frågar Sockerapas mormor. Jag är äldre än jag ser ut, och pratar ofta och gärna om hur det är ”nu när man inte är 20 längre”.

Jag är born and raised på Hammarö, men är nu iskall Karlstadsbo. Lever och frodas här med en karl och en liten Drutt som kom till världen i slutet av september 2011. Skriver i princip inget om Druttan här, men vill man läsa om henne så får man hojta till så får man troligtvis lösenordet till den låsta Druttbloggen.

Jag har varit fullärd bloggare i några år, men kan fortfarande publicera ogenomlästa, felstavade inlägg utan att blinka. Jag är dessutom en jävel på att vicka på näsan och strike an Elvisläpp. Jag gillar bearnaisesås, jordgubbar och doften av nyklippt gräs, men jag gillar varken clowner, tomtar eller senap.

När jag inte bloggar så pluggar jag till förskolelärare vid Karlstads Universitet, och när jag inte pluggar så dricker jag öl, breakedansar (alternativt discodansar) och sjunger Allsång, Lips eller karaoke. Alla ska vara med, hellre än bra, är parollen i mitt hem, och det brukar locka fram toner ur de mest inbitna, tystlåtna nördarna som hittat till min soffa!

Nu kommer det igen

Jag har börjat sukta tillbaka till WoW. Snart släpps expansionen, på torsdag tror jag det var. Jag är så sugen på att spela, och Erik börjar också bli det så vi faller nog snart tillbaka. Vi började ju spela WAR ett tag, men ingen av oss fastnade så särskilt mkt för det.

Vi får se vad som händer. Jag ska i vilket fall som helst inte springa och köpa det när det släpps, ska avvakta.

Försöker i ren desperation ladda ner lite alternativa spel så jag inte startar WoW igen. Ett gammal spel som jag spelade när jag var runt 11-12 som hette Atlantis försöker jag få ner, men det verkar svårt att få tag på. Jag minns det som svårt och spännande och helt på svenska. Sen har jag spelat Hells Kitchen ett tag nu, men jag har fastnat och gett upp. Testade även Rollercoaster Tycoon 3.


Kommentarer

Postat av: Räv

Klart ni ska skaffa expansionen!

Vi ska till Bergvik midnatt den 12/13, förhandsboka på EB games så ses vi där ;P

2008-11-10 @ 10:45:38
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad är Hell's kitchen? Det med Gordon Ramsey?



Henrik har tagit semester torsdag-måndag, så besatt är han, haha.

2008-11-10 @ 11:55:28
URL: http://www.silverpoppel.com
Postat av: palle

Atlantis var ju suveränt. Men jag fastnade på ett ställe och la ner det :P Fast jag vet inte om det var så bra, tyckte det då när man var i den åldern.

Annars är ju Sims2 ett spel man kan fastna lite vid om man vill ha tidsfördriv ^^



Börjar också bli lite sugen på WoW igen, har inte spelat på några månader och var inte alls sugen på det. Men nu kommer det krypande igen hehe

2008-11-10 @ 12:33:34
Postat av: Evelina

atlantis ja.. tro det eller ej men har faktiskt bränd version av det här hemma :) vr himla roligt men ville inte riktigt funka på nyare datoerer.



Jag har fått tillbaka rollercoaster tycoon spelen som du lånade av mig va förresten? :)



Sköt om si tösa .D

2008-11-10 @ 13:36:57
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Kaka

Räv: Haha nejdu!



Lisa: Japp, det går ut på att man ska laga mat och servera folk.



Palle: Ja, det var väl ungefär samma sak för mig där. Sims2 har jag inte fastnat för lika mkt som första Sims (jag heter ju t.o.m. SIMkaka). Men jag trodde du o jonas raidade lite, sa ni inte det på festen? Eller är det bara jonas?



Evelina: Jag har laddat ner en patch som visst ska göra att det fungerar på nya datorer, googla så får du se :) Tror faktiskt jag hittade dina spel igår, eller så har jag köpt dem själva.. Fan jag mins inte. Kan du inte kika en extra gång så du inte råkar få dubbelt där hemma :)

2008-11-10 @ 14:37:49
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: palle

Nope bara Jonas som nördar sig i raiddjungeln ;)

2008-11-10 @ 14:56:30
Postat av: Räv

Det är inte alls bara jag, du var med i kväll ju! Hora :/

2008-11-10 @ 21:51:09
URL: http://fuchs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hits