Kanske är det här med ”Om” lite i värsta laget på en blogg som bara, endast och helt uteslutande handlar om mina tankar och funderingar, men jag är ju inte den som är den, utan tycker att alla borde få en större bit Kaka. Så, mer Kaka åt alla:

Ida heter jag om du frågar familjen, Sudden heter jag om du frågar kompisar och kompisars föräldrar, Dutten heter jag om du frågar Sockerapas mormor. Jag är äldre än jag ser ut, och pratar ofta och gärna om hur det är ”nu när man inte är 20 längre”.

Jag är born and raised på Hammarö, men är nu iskall Karlstadsbo. Lever och frodas här med en karl och en liten Drutt som kom till världen i slutet av september 2011. Skriver i princip inget om Druttan här, men vill man läsa om henne så får man hojta till så får man troligtvis lösenordet till den låsta Druttbloggen.

Jag har varit fullärd bloggare i några år, men kan fortfarande publicera ogenomlästa, felstavade inlägg utan att blinka. Jag är dessutom en jävel på att vicka på näsan och strike an Elvisläpp. Jag gillar bearnaisesås, jordgubbar och doften av nyklippt gräs, men jag gillar varken clowner, tomtar eller senap.

När jag inte bloggar så pluggar jag till förskolelärare vid Karlstads Universitet, och när jag inte pluggar så dricker jag öl, breakedansar (alternativt discodansar) och sjunger Allsång, Lips eller karaoke. Alla ska vara med, hellre än bra, är parollen i mitt hem, och det brukar locka fram toner ur de mest inbitna, tystlåtna nördarna som hittat till min soffa!

Dubbelt

Jag ser av någon anledcning lite dubbelt. Hugo och Palle har jst varit här. VI har druvkti ltie och rignt mamma. "Din morlåte rfull" sa Jonas "Du ktåer full! da jag" "Ja dä ä ja! svara demamma glatt. FRågasn kvarstår, argumentet tätnar -lever Joelbitar eller ej? Jaoch nejsvaren ståpr som psön i backen poå olia fprum.

Erik däckat i köket. Jag frågad eom han ville ha ngt att dricka, bli lämnad i fred eller få eskort in i sovrummet så an kunde sova i sängen ist på en köksstol. Han vlade eskort, vi kom ungefär 30 cm sen vände han och satte sig på stolen igen. Vilken pöse.

Erik i k,öket, jag här och jonas oich palle i en taxi. What to do. Kasnke sova. Ja. Klockan är halv tre,. Träträ fura fura en, en trakiles numer. Jag mins inte. snickare lelr vad vare?

Tack för vinet J o P! Det var gott och jag reåkade dricka up allt innan erik, hann smaka! TACK!

Kommentarer

Postat av: Da-nn-e

Det är roligt att inte riktigt veta vad du skriver, eller hur var det ;D

2008-10-04 @ 09:56:14
Postat av: Räv

Ska du skylla på tngbordet eller att du var full när du skrev detta? ;)

Men tack för igår! :D Kanonroligt, vi får ta och göra om det.

2008-10-04 @ 10:01:01
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Evelina

heeh var du möjligen lite full när detta inlägg skrevs? ;)

hehe kul att höra att ni hade roligt :D och väldigt roligt att läsa sedan ;)



2008-10-04 @ 12:55:07
URL: http://lifeofeve.blogg.se/
Postat av: Kaka

hrm..inga kommentarer. Haha. Hej och Hå.

2008-10-04 @ 13:39:04
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Räv

Lägg upp bilderna från igår! :O

2008-10-04 @ 16:03:56
URL: http://fuchs.blogg.se/
Postat av: Lisa

Joel lever i högsta grad. På Flashback har det framkommit att på samma adress som Joels pappa bor så finns även en 27-årig Joel. Han spelar i rockband, läste jag på hans pappas hemsida.



Förresten så tog det mig rätt lång tid att ta mig igenom det där inlägget. Stava?

2008-10-04 @ 16:32:32
URL: http://www.silverpoppel.com
Postat av: Kaka

Räv: ja jag ska, har varit så jäkla se gidag bara :



Lisa: Ja jag hoppas det är så :) Stavningen ja.. vet inte vad som hände igår natt. Måste ju vart.. tangentbordet.. som.. ehh.

2008-10-04 @ 23:38:52
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: Sandra

Här är min blogg! :)

Hoppas ni är nöjda med dagen.

/Sandra

2008-10-06 @ 22:16:22
URL: http://sandraasp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hits