Kanske är det här med ”Om” lite i värsta laget på en blogg som bara, endast och helt uteslutande handlar om mina tankar och funderingar, men jag är ju inte den som är den, utan tycker att alla borde få en större bit Kaka. Så, mer Kaka åt alla:

Ida heter jag om du frågar familjen, Sudden heter jag om du frågar kompisar och kompisars föräldrar, Dutten heter jag om du frågar Sockerapas mormor. Jag är äldre än jag ser ut, och pratar ofta och gärna om hur det är ”nu när man inte är 20 längre”.

Jag är born and raised på Hammarö, men är nu iskall Karlstadsbo. Lever och frodas här med en karl och en liten Drutt som kom till världen i slutet av september 2011. Skriver i princip inget om Druttan här, men vill man läsa om henne så får man hojta till så får man troligtvis lösenordet till den låsta Druttbloggen.

Jag har varit fullärd bloggare i några år, men kan fortfarande publicera ogenomlästa, felstavade inlägg utan att blinka. Jag är dessutom en jävel på att vicka på näsan och strike an Elvisläpp. Jag gillar bearnaisesås, jordgubbar och doften av nyklippt gräs, men jag gillar varken clowner, tomtar eller senap.

När jag inte bloggar så pluggar jag till förskolelärare vid Karlstads Universitet, och när jag inte pluggar så dricker jag öl, breakedansar (alternativt discodansar) och sjunger Allsång, Lips eller karaoke. Alla ska vara med, hellre än bra, är parollen i mitt hem, och det brukar locka fram toner ur de mest inbitna, tystlåtna nördarna som hittat till min soffa!

Picknick

Hur stavas det, kom jag på nu? Picnic, picknick? När jag var i de tidiga tonåren skrev jag typ "Jag vill ha picknick", menandes Nick Carter i Backstreet Boys. Verkligen hemligt, ingen förstod säkert. Undrar hur Nick ser ut idag? Jag msåte nog googla lite och sno lite bilder.

Första bilden var kul att jag hittade, det var nämligen min favoritaffish, och jag brukade pussa på den och önska att det var jag och inte delfinen som stod där i vattnet. Andra bilden är väl relativ ny gissar jag.

Mja, nej, jag känner att jag har lämnat Nick Carter bakom mig. 100%. Enda pojkbandsdrömmen jag inte kan glömma är ju som alla vet Justin. Det är karl det! Och han blir faktiskt snyggare för varje år.


Ja, ni ser ju själva.


En på Arvikafestivalene berättade att hennes "save card" (alltså den kändis hon skulle få ligga med om hon fick chansen, utan att hennes kille skulle kunna göra ngt" var Brolle Jr. Hennes kille hade någon annan och de skämtade om det och gick på krogen i Göteborg. Vem kommer in på samma nattklubb? Haha, jo Brolle. Tjejen satt och kollade på honom hela kvällen och glömde bort sin pojkvän. Nu när jag tänker på det så var det knappt hennes pojkvän, utan de var på en dejt. Hahaha.

Hm, pratade jag om något innan jag kom in på dessa pojkbandgossar? har jag satt på ugnen? Bäst att kolla.

Kommentarer

Postat av: Emelie

Åh det var oxå min favorit affisch! Vad kär man var i honom:) Backstreet boys... det var tider det:)

2009-07-13 @ 17:05:43
Postat av: Kaka

Emelie: Det VAR tider alltså! Därför det är så kul på våra förfester :D

2009-07-13 @ 17:53:04
URL: http://simkaka.blogg.se/
Postat av: apan

jag kom ihåg att man var tvungen att välja en kille, och man fick inte välja samma, så jag tror jag fick brian. :( men gillade nog nick i hemlighet, o peter andré! vilken man!

2009-07-13 @ 21:11:25
URL: http://sugarmonkey.blogg.se/
Postat av: Kaka

apan: jag och Emelie hade väl samma, men eftersom hon gillade Brian också, så var det ok. Vi skrattade alltid åt en tjej i klassen som gillade Howie mest, haha "han va ju bah såå ful!"

2009-07-13 @ 22:59:23
URL: http://simkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

hits